Lagerchef
Ledelse – Udvikling – Drift

Er du vores nye udviklingsorienterede lagerchef til en ny oprettet stilling?
Til en nyoprettet stilling leder vi efter dig, der har stor erfaring i at udvikle, optimere og modernisere en lagerfunktion, herunder varemodtagelsen, samt opbygge et drifts- og emballagelager fra bunden i helt nye lager faciliteter. Din vigtigste opgave er at stå for den operationelle ledelse og udvikling, sikkerheden og effektiviteten. Du vil tillige få ansvaret for at udvikle indkøbsfunktionen, samt udarbejde, implementere og drive den overordnede strategi for hele lageret/afdelingen.

Derudover skal du sikre, at virksomheden lever op til alle standarder, at kvaliteten i driften er i top, samt at de løbende forbedrer deres processer, herunder sikre høj medarbejder tilfredshed og at virksomheden kan vedblive med at være essentielle for den verden vi giver videre.

Du sørger for, at virksomheden har det nødvendige personale og de tilstrækkelige kompetencer til at gennemføre projekter og tiltag, der forbedrer processerne, samt at alle daglige operationer kører problemfrit, herunder samarbejdet med andre interne afdelinger.

Mere specifikt vil dine opgaver omfatte

  • Ledelse, motivation og træning af dit team – i alt ca. 15 medarbejdere
  • Administration af vores lager- og indkøbsprocesser samt udviklings- og optimeringsprojekter
  • Sikre lagernøjagtighed samt overvåge og analysere omkostningerne
  • Optimering af arbejdsgange, systemer og processer
  • Drive og implementere ERP system

Du kommer med

  • Du har en relevant bachelorgrad kombineret med mindst 3-5 års erfaring fra en lagerfunktion – et dybdegående kendskab til lageroperationer og -processer
  • Du har erfaring med personaleledelse og forandringsprocesser
  • Du har erfaring/forståelse med operationelt indkøb og leverandørstyring
  • Du forstår de økonomiske aspekter af lagerbeholdning
  • Du kommer med solid erfaring i arbejdet med ERP-system, (gerne Dynamics 365)

Vi tilbyder

Du tilbydes en central- og selvstændig rolle i en spændende vækstvirksomhed med hjælpsomme kollegaer, samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. I virksomheden er der højt til loftet, en flad organisation og korte veje fra idé til handling. Virksomheden har et stort fokus på trivsel og arbejdsglæde og tilbyder bl.a. 7 ugers ferie og 24 ugers barsel. Du får således en spændende og udfordrende hverdag, hvor du i høj grad er med til at påvirke din arbejdsdag, samt de fremadrettede tiltag indenfor effektiv lager- og logistikstyrring

Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge og planlægges i tidsrummet fra 06.00 til 18.00, med fast arbejdssted i Trekants-området. Aktivitet på virksomhedens øvrige lokationer kan forekomme.

For at komme i betragtning til stillingen, er det et krav at du har erfaring fra en lignende stilling. Som leder er du kendt for at være proaktiv, empatisk og motiverende, levere gode resultater, besidde et godt overblik og du kan agere struktureret i en dag-til-dag ordrebaseret virksomhed. Du er synlig, har gennemslagskraft og er vedholdende og så besidder du en analytisk og ansvarlig tilgang til dit arbejde.

Interesseret?
Ansættelsen sker i samarbejde med Brinch & Partners. Hvis du vil vide mere om stillingen er du meget velkommen til at kontakte Partner Jens Christian Jensen på email: jc@brinchpartners.dk eller på tlf. +45 7020 2328.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV snarest muligt via ”Søg Stilling” øverst på siden.

Jens Christian Jensen

Partner
+45 2784 7405
jc@brinchpartners.dk