Privatkundedirektør til kundeområde Roskilde/Taastrup

Kunne du tænke dig at blive en del af danskernes foretrukne bank? I Arbejdernes Landsbank har vi en mission om at skabe værdi for danske familier gennem kompetent og nærværende finansiel rådgivning. Vi søger en privatkundedirektør til vores kundeområde Roskilde/Taastrup, der skal udvikle den gode kundeoplevelse og vores medarbejdere.

Din rolle som privatkundedirektør

Som privatkundedirektør bliver du overordnet ansvarlig for kundeområdets drift og indtjening. Du får det ledelsesmæssige ansvar for 16 medarbejdere, som du i samarbejde med kundeområdets to privatkundechefer skal motivere og inspirere i det daglige arbejde. Du får desuden det overordnede ansvar for kundeområdets forretningsmæssige udvikling, som bl.a. omfatter:

  • Faglige sparring og udvikling af kundeområdets medarbejdere, så vi yder personlig og ansvarlig rådgivning inden for boligfinansiering, pension, forsikring, investering, kreditgivning og daglig økonomi.
  • Salgsledelse af både medarbejdere og teamet
  • Anvendelse, implementering og forbedring af bankens koncepter, politikker og forretningsgange i kundeområdet, og sikring af en høj kreditkvalitet i overensstemmelse med dine beføjelser.
  • Tilrettelæggelse og gennemførsel af markedsmæssige aktiviteter i kundeområdet.

Du vil få gode muligheder for at sætte dit eget præg på kundeområdets udvikling. Vores flade struktur og korte kommandoveje giver dig et tæt samarbejde med din Regionsdirektør. 

Kundeområde Roskilde/Taastrup

Vores privatkundeområde består af 2 lokationer i henholdsvis Roskilde og Taastrup. Der er i alt 16 kollegaer fordelt i de 2 filialer. Kundeområdet er en del af Region Øst, som indeholder i alt 4 kundeområder og her vil du indgå i regionens lederhold og via tæt samarbejde med de øvrige ledere i regionen være med til at drive udviklingen af den samlede region.

Vi fokuserer på ordentlighed og ansvarlighed og vil altid sætte kundens behov først.  Vi er specielt kendetegnet ved en tæt og nærværende relation med kunden, hvor vi giver kvalificerede anbefalinger med afsæt i kundens drømme og behov. Vi mener, at vi kommer frem til det bedste resultat for både kunden og banken ved at udleve vores værdier i dagligdagen.

På team-niveau opfordrer vi altid til ærlig kommunikation og feedback, så vi hele tiden udvikler os og derved yder den bedste rådgivning. Derudover prioriterer vi socialt samvær i teamet.

Vores filialer er beliggende på følgende adresser:

  • Roskilde: Algade 14, 4000 Roskilde
  • Taastrup: Taastrup Hovedgade 75, 2630 Taastrup

Motiverende og relationsskabende privatkundedirektør

Vi søger en privatkundedirektør som:

  • har erfaring som leder i et finansielt institut
  • har en bankfaglig uddannelse eventuelt suppleret med efteruddannelse f.eks. HD eller lederuddannelse
  • har sin faglige værktøjskasse inden for finansiel rådgivning på plads og kan yde helhedsrådgivning og videreudvikle den hos medarbejdere (heriblandt kreditpolitik, boligfinansiering, investering, pension, forsikring og daglig økonomi)
  • er god til at udvikle og motivere medarbejdere til at skabe tætte relationer til kunderne og derigennem forretninger
  • er vant til at arbejde med salgsledelse
  • har god struktur i sit arbejde og vil bidrage positivt til vidensdeling på tværs
  • er udadvendt og relationsskabende – og opleves som empatisk og imødekommende
  • er løsningsorienteret, tillidsfuld og en god sparringspartner
  • kan identificere sig med og efterleve Arbejdernes Landsbanks værdier ordentlighed, forretningsansvar, fællesskab og åbenhed

Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads

I Arbejdernes Landsbank bliver du del af en kultur, hvor stærke værdier som ordentlighed, fællesskab og åbenhed er i fokus. Derudover kan du se frem til at blive del af:

  • En arbejdsplads hvor arbejdsglæden og medarbejdertilfredsheden er blandt de højeste i sektoren
  • En arbejdsplads, som er rangeret #3 ud af Danmarks 25 største pengeinstitutter målt på det bedste image som arbejdsplads i 2023
  • En bank som 15 år i træk er kåret til danskernes foretrukne bank
  • En flad organisationsstruktur med hurtige beslutningsprocesser
  • En vækstorienteret organisation, hvor der er rig mulighed for at udvikle sig både fagligt og personligt gennem kurser, efteruddannelse og e-learning, som løbende opdateres med relevante og spændende forløb

Du får desuden en lang række medarbejdergoder, som bl.a. omfatter sundhedsforsikring, tandforsikring og ekstra ferietillæg.

Ansøgning og kontakt

Hvis du vil vide mere om stillingen og ansøgningsprocessen er du velkommen til at kontakte vores eksterne samarbejdspartner fra Brinch & Partners, Mia Svantemann Ramskov på tlf. 7020 2328.

Mia Svantemann Ramskov

Partner
+45 2426 6670
ms@brinchpartners.dk