HR Business Partner med drive, kundefokus og faglig stolthed

Er du nysgerrig, kundeorienteret og empatisk? Har du en stærk HR-værktøjskasse, som du kan sætte i spil, så du skaber resultater sammen med forretningen – og har du lyst til at arbejde med HR i både dybden og bredden? Så har vi en superspændende rolle til dig.

Du bliver HR Business Partner for dit eget forretningsområde i Forca, hvor du er tovholder på HR-processer, ledernes fortrolige sparringspartner og en helt uundværlig del af områdets strategiske udvikling. Du får endvidere ansvaret for at udvikle og drive nogle af vores tværgående strategiske HR-processer, som vi kontinuerligt arbejder på at udvikle, implementere og forbedre, dette afhængigt af dine interesser, ønsker og erfaring.

Du bliver del et fagligt stærkt, ambitiøst og engageret HR-team som består af erfarne HR Business partnere og HR-konsulenter, som alle brænder for HR. Du får også mulighed for at arbejde med vores ejerkunder, som vi hjælper med rekruttering og HR-sparring.

Forca lancerede en ny strategi i starten af 2022, og her er HR en helt central spiller i at udvikle en endnu mere ambitiøs organisation, hvor kompetencer og medarbejderengagement er i fokus, og hvor det bedste af den eksisterende kultur bevares og integreres i den fremtidige organisation. Du får en vigtig rolle i den proces og vil sammen med forretningen og dine HR-kollegaer være med til at implementere strategien i hverdagen.

Brænder du for at udvikle, forandre og forankre – samtidig med at du er tæt på forretningen?
Som HR Business Partner i Forca  er du helt tæt på forretningen, og du får en afgørende rolle i at bidrage til den fortsatte udvikling af organisationen – vores ledere og medarbejdere. Du er med til at sikre, at vi bruger vores kompetencer og tid på det rigtige, til fordel for vores kunder og deres pensionsmedlemmer.

Du er også ansvarlig for at gennemføre tværgående HR-processer relateret til engagementsmåling, rekruttering, lønregulering, rapportering m.m. i det område af Forca, som du er HR Business Partner for.

Du får masser af administrativ hjælp fra vores dygtige HR-konsulenter, så du kan fokusere på den daglige kontakt/sparring med lederne og forretningen.

Nogle af vores væsentligste indsatsområder er:

  • Ledelsesudvikling
  • Medarbejderengagement – måling og opfølgning
  • Rekruttering/onboarding/vækst
  • Fastholdelse/kompetenceudvikling

Om din faglighed

Du har en relevant akademisk baggrund, du har erfaring med HR Business Partner rollen, og du trives i en organisation, hvor ordentlighed, udvikling og det at være ambitiøse er nøgleordene for, hvordan man driver forretning.

Du trives i spændfeltet mellem mennesker og HR-data og -systemer, og du ved, hvordan man anvender denne kombination til at løfte de afdelinger, som du servicerer, således at der er en rød tråd fra strategien og ud til eksekveringen af HR, der udvikler og løfter forretningen.

Om din person

  • Du er team-orienteret og motiveres af at lykkes sammen med andre.
  • Du er lyttende og skaber tillid omkring dig selv og din faglighed.
  • Du udadvendt og har en god gennemslagskraft.
  • Du arbejder struktureret og selvstændigt og mestrer både at gå i detaljen og se de større sammenhænge.
  • Du er nysgerrig efter at lære nyt og vil gerne udvikle dig samtidig med, at du kan bidrage til teamet og til det samarbejde, som er helt nødvendigt for, at Forca er en succes.

Du kan regne med, at du får:

  • Nogle meget engagerede kolleger i HR & Kommunikation. Det har stor værdi for os, at vi kan hjælpe hinanden på kryds og tværs, hvis det brænder på – eller helst før det gør. Vi er ikke et stort team, men vi når virkelig meget, fordi vi arbejder sammen.
  • En arbejdsplads med et bredt kompetencefællesskab på tværs af brancher. Forcas services til vores kunder spænder vidt. Vi er en videnvirksomhed, og du får mange spændende og meget kompetente kolleger.
  • En meningsfyldt hverdag. I Forca arbejder vi sammen for at levere pensionsservices godt og effektivt til vores kunder. Jo bedre vi gør det, jo mere kan vores kunder investere i deres pensionsmedlemmers alderdom.
  • Gode arbejdsvilkår. Vi har til huse i Tuborg Havn og har den luksus, at vi alle sidder på samme adresse. Vi mødes på kontoret i hverdagen, holder sociale arrangementer i vores dejlige kantine, eller på tagterrassen. Og vi har selvfølgelig fokus på trivsel, fleksibilitet og gode rammer, også for hjemmearbejde.

Vi er en væsentlig spiller på pensionsmarkedet

I Forca A/S håndterer vi medlemsservice og -administration, betalingsstrømme, fondsadministration, regnskabsprocesser, governance og IT-systemer for de tre store arbejdsmarkedspensioner, Lærernes Pension, PKA samt Pædagogernes Pension. Vi har yderligere Industriens Pension og Norli Pension som kunder. I alt er vi næsten 400 medarbejdere, der servicerer og rådgiver over 675.000 medlemmer gennem et tæt partnerskab med vores kunder.

Er du vores nye kollega?

Ansættelsen sker i samarbejde med Brinch & Partners. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Partner Jens Christian Jensen på +45 2784 7405. Du kan også læse mere om Forca på www.forca.dk.

Vi indkalder og afholder samtaler løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Vi ser derfor meget frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV snarest via “søg stilling” knappen herover.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jens Christian Jensen

Partner
+45 2784 7405
jc@brinchpartners.dk