Vindenergi Danmark er et andelsselskab for ejere af vindmøller og er Danmarks største elhandels-selskab for vedvarende energi. Som uafhængigt elhandelsselskab arbejder Vindenergi Danmark for, at deres andelshavere får den bedst mulige afregning af den energi, der produceres på deres vind-møller. Vindmøllerne hos Vindenergi Danmark producerer årligt 12-15% af al den strøm, der forbruges i Danmark. Vindenergi Danmark omsatte i 2021 for 1.5 milliarder kr. Til at understøtte deres forsatte vækst søges nu en:

Commercial Executive Assistant

Brænder du for at udføre god kundeservice? Er du rigtig god til at planlægge og administrere? Er du god til at formidle? Og sidst men ikke mindst – kunne du tænke dig at deltage i Danmarks grønne energi omstilling ved at sikre den bedst mulige afsætning af elproduktionen for vores ejere af mere end 3.000 danske vindmøller? Så kan stillingen som Commercial Executive Assistant være noget for dig.

Vi tilbyder:

Som Commercial Executive Assistant bliver du en del af Vindenergi Danmarks markedsteam, som har ansvaret for de handelsrelaterede opgaver i Vindenergi Danmark. I rollen er du den primært ansvarlige for indgående opkald fra vores kunder, hvor du assisterer dem i handel og markedsrelaterede spørgsmål, vedligeholder vores kundekartotek, assisterer med forberedelse af bestyrelsesmøder og generalforsamling samt er garant for at sikre, at alt udgående skriftligt materiale er af den højeste kvalitet. Rollen inkluderer varetagelse af det administrative flow mellem Vindenergi Danmark og vores kunder. Det er en stilling som favner bredt og du vil opnå erfaring på et højt kommercielt niveau via et tæt samarbejde med et kompetent og specialiseret team.

Dine arbejdsopgaver vil være:

Dit fokusområde vil være vores kunder, lige fra oprettelse i vores system til salgssupport og rådgivning ifm. vores kunders salg af produktionen af strøm fra deres vindmøller vha. udførlig vejledning på mail og telefonopkald. Ved behov vil du også skulle guide kunderne igennem vores online selvbetjeningsmodul. Det er ikke et krav, at du på nuværende tidspunkt kender til råvarepriser, el-markedet eller handel – men du skal have lyst til at lære det.

Opsummerende vil du være ansvarlig for:

  • Rådgivning/guidning af kunder ved gennemførsel af handler
  • Oprettelse og vedligeholdelse af kunde- og vindmølledatabase
  • Et skarpt kommunikativt øje ifm. nyhedsbreve og årsrapporter
  • Myndighedshåndtering og indberetning
  • Løbende optimering og forbedring af Vindenergi Danmarks selvbetjeningsportal
  • Forberedelse af direktionsmateriale til møder
  • Vedligeholdelse ift. kundedatabaser, eks. CRM, m.fl.
  • Ad-hoc opgaver

Din profil:

Du har sandsynligvis allerede arbejdet nogle år med salgsadministration og har en uddannelse indenfor salg, marketing, kommunikation eller økonomi. Du har effektive kommunikationsevner, er en stærk formidler og kan forstå komplekse problemstillinger, som giver dig en base for at kunne give god service til vores kunder. IT-systemer og datahåndtering falder dig naturligt. Du har styr på MS Excel og PowerPoint. Som person er du struktureret, ansvarsfuld (sikrer afslutning på opgaverne), og generelt trives du i et dynamisk miljø, med udvikling, herunder optimeringsopgaver.

Vil du være med til at deltage direkte i Danmarks grønne omstilling?

Så send din ansøgning snarest muligt. Rekrutteringsprocessen foregår i samarbejde med Brinch & Partners. Hvis du vil vide mere om stillingen og Vindenergi Danmark Amba, er du velkommen til at kontakte Partner Peter Bjerring på +45 23 277 287. Derudover kan du læse mere på www.vindenergi.dk

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning og dit CV.

Peter Bjerring

Partner
+45 23 277 287
pb@brinchpartners.dk