Market Consultant – Team Lead

Ønsker du en karriere hos den førende virksomhed inden for shopper- og detailanalyser og indsigter i FMCG-sektoren? Vil du have, at dit arbejde har indflydelse på anerkendte virksomheders forretning?

Jobbeskrivelse:

Vi leder efter en ny kollega til vores Consumer Panel-team i Norden, der er ansvarlig for at opretholde, etablere og udvikle kundeforhold i hele Danmark og Sverige.

I denne rolle vil du være ansvarlig for lokale, regionale og multinationale kunder (både producenter og kæder) på dagligvaremarkedet, og sikre, at dit arbejde har indflydelse på deres forretning. Som en kundecentreret partner vil det være kernen i jobbet at forstå dine kunders behov. Nogle gange bliver du nødt til at vove dig fremad, men altid ved siden af ​​dine kunder.

Rollen byder på en spændende blanding af analyser, kundesparring og professionel rådgivning og ny biz. Det vil kræve erfaring fra lignende opgaver, enten fra et bureau eller fra kundesiden. Vi forventer ikke, at du ved det hele den første dag. I stedet forventer vi, at du er en holdspiller og slutter dig til vores team med et åbent sind og ivrig efter at lære mere.

Vi ønsker, at du bliver en ”trusted partner” til vores kunder og inspirerende medlem af vores nordiske GfK-team.

Primære arbejdsområder:

  • Ledelse af et mindre team
  • Styre en portefølje af kunder – nogle alene og andre med teamet
  • Drive og generere salg og udvikle ny biz og vækst af eksisterende kunder
  • Implementere løsninger på tværs af discipliner, for at opnå bedre indsigter (eksternt og internt)
  • Levere fremragende konsulent tjenester og rådgivende ”story telling” med handlingsbar indsigt
  • Inkludere feedback fra kunder i fremtidige løsninger og skabe innovation
  • Teamspiller, der arbejder med og støtter andre konsulenter for at levere løsninger og præsentationer til kunder

Din profil:

Vi leder efter en energisk personlighed med et højt niveau af engagement og dynamik, der skubber tingene fremad og ser ud over horisonten. Du har stærkt salgs- og kundefokus med gode kommunikationsevner og forhandlingsevner. Med fremragende analytiske færdigheder er du i stand til at forstå og forbinde en bred vifte af forskelligartet information, og du kan udarbejde og formidle præsentationer af komplekse data i sammenhæng med kundernes behov.

Dette er en position på mellemniveau, og derfor er erfaring på mindst 7-10 år inden for research, marketing, salg eller rådgivning, og gerne inden for detailhandel eller FMCG-sektoren, en fordel.

For at understøtte analysen af ​​kundedata skal du have være superbruger i Excel og PowerPoint. Erfaring med at arbejde med databaser foretrækkes.

Du skal ud over dansk (og evt. svensk) kunne kommunikere effektivt på engelsk.

Stillingen er baseret i København.

Om GfK

GfK connects data and science. Innovative research solutions provide answers for key business questions around consumers, markets, brands and media – now and in the future. As a research and analytics partner, GfK promises its clients all over the world “Growth from Knowledge”.

For over 80 years, GfK has been a reliable and trusted insight partner for the world’s biggest companies and leading brands who make a difference in every consumer’s life – and we will continue to build on this. We connect data, science and innovative digital research solutions to provide answers for key business questions around consumers, markets, brands and media. With our headquarters in Germany and a presence in around 60 countries worldwide, you benefit from our global company with a diverse community of ~9,000 employees.

Harnessing the power of our workforce, the greatest asset we have is our people. As part of GfK, you can take your future into your own hands. We value talent, skills and responsibility and support your development within our international teams. We are proud of our heritage and our future: Currently we are in the latter stages of a transformational journey from a traditional market research company to a trusted provider of prescriptive data analytics powered by innovative technology. This is only possible with extraordinary people and this is why we are looking for YOU to help create our future. For our employees as well as for our clients we pursue one goal: Growth from Knowledge!

Ansættelsesprocessen
Ansættelsesprocessen varetages i samarbejde med Brinch & Partners. Hvis du ønsker at vide mere om GfK eller rollen  er du velkommen til at kontakte Partner Mia Svantemann Ramskov. Vi ser frem til at modtage dit CV og ansøgning med mærke via Søg Stilling knappen

Vi ser frem til at høre fra dig. Ansøgninger vil blive behandlet løbende og naturligvis i fuld fortrolighed.

Mia Svantemann Ramskov

Partner
+45 2426 6670
ms@brinchpartners.dk