Davidsens Tømmerhandel A/S er en danskejet og landsdækkende tømmerhandel med en bred vifte af produkter inden for byggeri. Virksomheden har hovedkontor i Vojens og beskæftiger i dag ca. 1000 medarbejdere fordelt på 24 lokationer i Danmark og Grønland. Siden etableringen i 1944 har virksomheden udviklet sig til at være at blandt landets største leverandører til byggeriet og bolig med en årlig omsætning på over 3,3 mia. kroner. Fra 1. november er vores hovedkontor i Kolding og til det søger vi en:

Kundeservicechef til Davidsenshop.dk

Vækstvirksomhed – processer – ledelse

Hvis du synes at ledelse er interessant, og samtidig motiveres af processer, systemer og sublim kundeservice? Så vil dette spændende job hos Davidsen lige være det rette karriereskridt for dig.

Med en reference til Marketing & E-Commerce direktøren får du det daglige ansvar for 5 dygtige og serviceorienterede medarbejdere, der sammen sikrer, at Davidsenshop.dk fortsat leverer branchens bedste kundeservice. I vores højsæson, som strækker sig fra marts til august, vil dit team være på ca. 15 medarbejdere, og du har således ansvaret for sikre sæson- og bemandingsplanlægningen – herunder også i weekenden. Kundeservice er en speciel vigtig funktion i Davidsens Tømmerhandel, og afdelingen har snitflader, der berører mange andre afdelinger. Du kommer således til at arbejde tæt sammen med f.eks. E-Commerce, indkøb, butikker, weblageret og logistikcentre – og du vil få en naturlig placering i afdelingens ledergruppe.

Du kommer til at arbejde som spillende træner, og går i perioder foran når der skal besvares tickets og telefoner, og du vil også arbejde med opfølgning på en række administrative opgaver. Derudover er det også en vigtig opgave at arbejde med optimeringer, processer og automatiseringer, således vi kan arbejde på at blive endnu bedre til at yde den gode og effektive kundeservice.

Du skal være med til at sætte nye standarder indenfor kundeservice, og derfor er nogle af målepunkterne svar tiderne på tickets og telefoner samt rating fra vores kunder på f.eks. Trustpilot, NPS m.fl..

Af andre relevante opgaver kan nævnes:

  • Videreudvikle og strukturere afdelingens daglige drift og processer
  • Lede og udvikle afdelingens medarbejdere med fokus på at optimere det eksisterende gode set-up
  • Sikre at medarbejderne har den nødvendige viden, rette værktøjer samt er glade og motiverede til at yde den rigtig gode kundeservice
  • Arbejde målrettet med afdelingens KPI’er, og justere dem i forhold til opsamlet kundedata
  • Optimering og forbedringer af ticketsystem, reklamationssystem samt telefonsystemet

Hvem er du?

Du sidder sikkert i dag i et tilsvarende job som f.eks. teamleder for kundeservice i en større virksomhed, kundeservicechef eller Customer Service Manager. Du har minimum 3 års erfaring med at lede og motivere medarbejdere, der arbejder med kundekontakt i en BtC relation. Du ved hvordan man gennem tillid og åbenhed, kan skabe motivation for udvikling og forandring. Du har en relevant uddannelse, men det vigtigste er din erfaring med kundeservice og ledelse. Du har erfaring med systemer, software og digitalisering af processer, og det vil være en fordel hvis du kender til ticket- og reklamationssystemer. Du bruger naturligt data som et godt beslutningsgrundlag for udvikling og måling af afdelingen.

Som person er du positiv og engageret, og bringer dig selv i spil til at understøtte forandringer og ønsket om at gøre det bedste for kunden. Du er robust og arbejder selvstændigt med dine opgaver, som du løser pragmatisk og serviceorienteret. Du har hele tiden fokus på kunden, og tager naturligt rollen som ”voice of customer” i organisationen. Du er god til at motivere dine medarbejdere, og er udadvendt og kommunikerende på en positiv og resultatorienteret måde.

Hvad tilbyder vi?

Du får en rolle der er under forandring, og det betyder, at du får en høj grad af selvstændighed og indflydelse, og dermed har muligheden for at præge den fremtidige udvikling af funktionen. Du vil få en hverdag der har mange snitflader på flere niveauer – både med kunderne, men også med en række centrale funktioner på hovedkontoret. Virksomheden er i god vækst, hvilket giver mange muligheder for at prøve dig selv af i en positiv virksomhed med en række entusiastiske og optimistiske kollegaer, der har en høj grad af faglighed og stolthed.

Lønpakken vil indeholde en fast løn efter kvalifikationer, pension samt andre benefits der vil matche jobbet og dine kvalifikationer.

Ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen og Davidsens Tømmerhandel A/S, er du velkommen til at kontakte partner Henrik Smit på +45 2215 2787. Vi arbejder ikke med en ansøgningsdeadline, og accepterer ansøgninger så længe rollen er slået op.

Hvis dette er det rigtige næste skridt i din karriere, skal du trykke på ”Søg Stilling” nedenfor hurtigst muligt.

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Henrik Smit

Partner
+45 2215 2787
hs@brinchpartners.dk