Konsulent til Customer Success med flere års erfaring med lønadministration

Siden 2017 har Zenegy arbejdet mod at bane vejen for en helt ny generation af løn- og HR- software. Zenegy gør op med det klassiske løn set-up, og vi bevæger os på en åben platform af innovation, integration og brugervenlighed. Zenegy er en dynamisk virksomhed, og vi vokser hurtigt. For at understøtte vores vækst, søger vi lige nu flere talentfulde og passionerede kolleger til vores hovedkontor i Hørsholm, og du bliver en del af et professionelt og engageret team, med mange spændende profiler. Vi vægter kultur og fællesskab højt, og vi mener det, når vi siger, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Skal du være en af os?

Kan du sikre fantastisk service for vores kunder?

Med reference til vores Customer Success Manager bliver du en central del af den daglige servicering og support af vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du har et stort servicegen, og at det giver dig et kick at skabe succes for vores kunder – også når der er travlt.

Antallet og størrelsen af kunder er i hurtig vækst, og du skal være med til at vejlede kunderne og hjælpe dem med stort og småt, når de bruger Zenegy’s systemer. Med jobbet som konsulent hos os får du en unik mulighed for at være med på en vækstrejse og for at blive en del af en hverdag med mange forskellige, spændende opgaver. Zenegy er en virksomhed, der bygger på gensidig tillid, og der vil være rig mulighed for at prøve kræfter med nye opgave og for øget ansvar, når vi lærer hinanden at kende.

Dine opgaver

Sammen med kollegerne i Customer Success, har du ansvaret for indgående supporthenvendelser. Kernen i dine arbejdsopgaver vil være at vejlede vores kunder i brugen af systemet, det indebærer bl.a.:

● Daglig kundesupport på telefon, chat og e-mail

● Håndtering af henvendelser, der kræver specialiseret viden om løn

● Udarbejdelse af supportvejledninger

● Udarbejdelse af supportvideoer

● Ad hoc-opgaver

Bidrage med faglig viden indenfor løn og bogføring for den fortsatte udvikling af Zenegys løsninger.

Om dig

Du har erfaring med løn og brænder for at levere en fantastisk oplevelse gennem hele kunderejsen. Du er klar til at springe ud i et væksteventyr, hvor service og support er en essentiel del af fundamentet for vores fortsatte vækst.

Det er vigtigt, at du har en stærk faglighed inden for lønadministration. Du ved fx:

  • hvad en lønkørsel indebærer fra A til Z for både funktionærer og timelønnede.
  • hvordan man indberetter til e-indkomst
  • hvordan man afstemmer løn

Derudover har du en generel forståelse og interesse for regnskab og bogføring.

Som person er du åben, pligtopfyldende, god til at hjælpe andre til succes og har et udpræget servicegen. Du trives med tal, kan lide at arbejde med løn og elsker ny teknologi; og du er klar til at træde ind i en alsidig rolle, hvor der både er fokus på personlig og professionel udvikling og gode arbejdsforhold – vi skal have det sjovt i processen.

Lidt om det praktiske

Stillingen er en fuldtidsstilling på vores kontor på Slotsmarken i Hørsholm. Vi ønsker at tilbyde vores medarbejdere gode og fleksible arbejdsvilkår, og giver bl.a. mulighed for at arbejde hjemmefra efter individuel aftale, firmapension og kantineordning.

Ansøgning

Har du spørgsmål vedr. stillingen eller Zenegy, er du velkommen til at kontakte Customer Success Manager Camilla Cordes, mobil 81 61 10 47, eller Partner Mads Lyngby Olsen, HR and Strategy, mobil 23 69 19 49.

Du kan læse mere om Zenegy på zenegy.com.

Zenegy indkalder og afholder interviews løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Vi ser derfor meget frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV snarest muligt.