Studentermedhjælper til succesfuld tech-start-up – Jura / HA (jur.)

Siden 2017 har Zenegy arbejdet mod at bane vejen for en helt ny generation af løn- og HR- software. Zenegy gør op med det klassiske løn set-up, og vi bevæger os på en åben platform af innovation, integration og brugervenlighed. Zenegy er en dynamisk virksomhed, og vi vokser hurtigt. Vil du med på rejsen?

Få solid hands-on-erfaring med at arbejde med kontrakter, GDPR, M&A og meget mere

Som juridisk studentermedhjælper skal du understøtte vores Legal Advisor i hans arbejde med kontrakter med kunder og samarbejdspartnere, og desuden indgå i arbejdet med øvrige juridiske opgaver, der understøtter ledelsens arbejde med fx M&A og datarum. Derudover skal du indgå i samarbejde med bl.a. vores produktorganisation, og være en del af vores løbende arbejde med GDPR-compliance.

Som studentermedhjælper bliver du en del af en unik og anderledes start-up. Zenegy er i kraftig vækst og klar til det næste niveau, og her er vi meget opmærksomme på, hvor vigtigt det er, at vi fortsat hele tiden holder styr på fundamentet. Som studentermedhjælper bliver du en vigtig del af det arbejde.

Dit ansvar

Med reference til vores CFO og en løbende, tæt dialog med vores Legal Advisor, kommer du til at arbejde med:

  • Rådgivning og kvalitetssikring af kundekontrakter
  • Rådgivning og kvalitetssikring af kontrakter med eksterne samarbejdspartnere
  • Rådgivning og arbejde med GDPR-compliance
  • Opfølgning på relevant ny lovgivning
  • Arbejde med M&A
  • Arbejde med datarum
  • Ad hoc-opgaver for ledelsen
  • Øvrige ad hoc-opgaver inden for det juridiske område

Om dig

Du er jura- eller erhvervsjurastuderende og har lyst til at blive en del start-up verdenen. Du er ambitiøs og arbejder meget selvstændig.

Desuden forventer vi, at du:

  • Som minimum har bestået 1. år på bachelorstudiet.
  • Er talentfuld, og brænder for at løse dine opgaver, så der altid er styr på sagerne – også i detaljen.
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • Kommunikerer på et højt niveau i skrift og tale på både dansk og engelsk
  • Har en grundlæggende flair og interesse for IT.
  • Er fleksibel mht. arbejdstider og arbejdsopgaver.

Lidt om det praktiske

Stillingen er på gennemsnitligt 15 timer om ugen, og du kommer til at arbejde hjemmefra og på vores kontor på Slotsmarken i Hørsholm. Du får reference til vores CFO, Lasse Hartlev, og arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eksempelvis mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Vi tilbyder desuden en god fast grundløn, firmapension og kantineordning i Hørsholm.

Spørgsmål om stillingen

Har du spørgsmål vedr. stillingen eller Zenegy, er du velkommen til at kontakte CFO Lasse Hartlev, mobil 23 62 47 82, eller HR Manager Mads Lyngby Olsen, mobil 23 69 19 49.

Du kan læse mere om Zenegy på zenegy.com.

Zenegy indkalder og afholder interviews løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Vi ser derfor meget frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV snarest muligt.