Davidsens Tømmerhandel A/S er en danskejet og landsdækkende tømmerhandel med en bred vifte af produkter inden for byggeri. Virksomheden har hovedkontor i Vojens og beskæftiger i dag ca. 1000 medarbejdere fordelt på 24 lokationer i Danmark. Siden etableringen i 1944 har virksomheden udviklet sig til at være at blandt landets største leverandører til byggeriet med en årlig omsætning på over 2,5 mia. kroner. Til en nyoprettet stilling søges en:

Digital Implementeringskonsulent

Byggemarkeder – digitalisering – salg/BtB

Har du lyst til at være med på den digitale rejse sammen med en koncern i kraftig vækst? Og er du praktikeren som gerne vil bidrage strategisk med noget som står højt på agendaen hos Davidsens? Så kunne jobbet som Digital Implementeringskonsulent måske være noget dig.

Davidsens Tømmerhandel er i gang med at implementere en ambitiøs digital webshop løsning for den professionelle bruger, og har i den forbindelse brug for en profil, der kan hjælpe med at øge kendskabet til og brugen af løsningen. Du får reference til indkøbs- og markedsdirektøren, og skal virke som et vigtigt bindeled mellem de 24 salgsteams og e-commerce organisationen. Dine tætteste samarbejdspartnere bliver salgskonsulenter, trælastdirektører, regionsdirektører og e-commerce teamet. Du bliver et vigtigt omdrejningspunkt for indsamlingen og konsolideringen af ønsker og funktionaliteter til den digitale BtB webplatform. Det er vigtigt at du sikrer, at både salgskonsulenterne og kunderne får den optimale oplevelse ud af at bruge den digitale platform.

Dine vigtige opgaver

  • Undervisning af ledere og salgskonsulenter – både i grupper og individuelt
  • Agere fast sparringspartner for sælgere, trælastdirektører, regionsdirektører og e-commerce projektlederen om anvendelsen af løsningen
  • Opsamle udviklingspunkter og nye funktionaliteter fra sælgere og kunder, og dermed sikre den langsigtede rigtige brugeroplevelse
  • Bidrage til at udvikle roadmap og vores online univers for BtB salget
  • Implementere nye funktionaliteter og løbende få nye brugere på webplatformen

Succeskriterier
Du vil blive målt på din evne til at skabe begejstring i organisationen omkring BtB webplatformen og universet. Derudover er det også din opgave at sikre, at sælgerne er velinformede, kompetente og trygge omkring anvendelsen af vores BtB webplatform. Du skal opleves som synlig og lokalt nærværende, og skal være den sikre brobygger ind i e-commerce teamet for salgsorganisationen. På den måde vil vi skabe vækst i kundernes anvendelse af vores løsning.

Hvem er du?

Der er flere karriereveje som kan lede ind til denne rolle. Du kan f.eks. sidde som salgskonsulent eller souschef i en tømmerhandel eller et byggemarked, og har lyst til at arbejde endnu mere med undervisning og det digitale univers. Men du kan også sidde hos en leverandør til byggemarkederne eller håndværkerne, hvor du arbejder med implementering af digitale løsninger, og du har dermed forståelse for mekanismerne blandt vores professionelle kunder. Din uddannelse er ikke så vigtig, men hvis du har erfaringer med projektledelse, UX/Customer Journey vil det være et yderligere plus.

Din personlighed betyder meget for os. Det er vigtigt, at du er udadvendt og er en god og troværdig relations skaber. Du skal kunne lide at være på og undervise rundt på vores forskellige lokationer. Du er en stærk kommunikator, og giver en god og effektiv feedback til dem du underviser. Du er en teamplayer, der har en ydmyg og løsningsorienteret tilgang til at løse dine opgaver – som du for øvrigt gennemfører med en høj grad af selvstændighed og positiv energi. Du er vedholdende og tålmodig, og skal have lysten til det lange seje træk.

Du får en hverdag, som du selv planlægger i et sæt samarbejde med dine stakeholders, og det kræver, at du er selvkørende og nyder friheden under ansvar.

Hvad tilbyder vi?

Du får en rolle der er nyoprettet, og det betyder, at du får en høj grad af selvstændighed og indflydelse, og dermed har muligheden for at præge den fremtidige udvikling af funktionen.  Du vil få en hverdag der har mange snitflader på flere niveauer – både med vores salgsteams men også med det centrale e-commerce team i Vojens. Virksomheden er i god vækst, hvilket giver mange muligheder for at prøve dig selv af i en positiv virksomhed med en række entusiastiske og optimistiske kollegaer, der har en høj grad af faglighed og stolthed.

Lønpakken vil indeholde en fast løn efter kvalifikationer, pension samt andre benefits der vil matche jobbet og dine kvalifikationer. Derudover vil du få fri bil stillet til rådighed, da du vil komme meget rundt i Danmark til de forskellige teams.

Ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen og Davidsens Tømmerhandel A/S, er du velkommen til at kontakte partner Henrik Smit. Vi arbejder ikke med en ansøgningsdeadline, og accepterer ansøgninger så længe rollen er slået op.

Hvis dette er det rigtige næste skridt i din karriere, skal du trykke på ”Søg Stilling” nedenfor hurtigst muligt.

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Henrik Smit

Partner
+45 2215 2787
hs@brinchpartners.dk