Vice President

Leadership Development, Public

Brænder du for udvikling af samfund, organisationer og mennesker?

Som VP er du ansvarlig for at drive det strategiske samarbejde mellem virksomheden og offentlige styrelser og ministerier. Du bliver ansvarlig for en portefølje af rådgivnings- og lederudviklingsopgaver der handler om  at løfte, transformere og optimere den offentlige sektor. Du er ansvarlig for den samlede proces fra den indledende kundedialog over afdækningen af behov, til design og gennemførelse af alt fra skræddersyede kompetenceudviklingsforløb til design og implementering af processer til udvikling af den offentlige sektor. Du tager desuden del i leveringen herunder den konkrete facilitering samt rådgivning. Du kommer til at arbejde sammen med en række af Danmarks dygtigste og mest engagerede ’leadership konsulenter, der, som dig, brænder for at udvikle kunderne og deres organisationer. Du tænker helt ud i kundernes kundeled og formår at inddrage input og udvikling fra kunderne, så de løsninger virksomheden tilbyder altid er de skarpeste og mest nytænkende. Derudover er du specialisten inden for dit eget fagområde og har ansvaret for at være med til at udvikle teamet og styrke kunderelationerne.

Eliteleverandør til den offentlige sektor

Virksomheden blev i 2018 certificeret eliteleverandør til den offentlige sektor og modtog det offentliges eliteleverandør mærke. Et fantastisk ståsted, som du vil blive en del af, og som du ville kunne udnytte som platform til at skabe endnu flere resultater fremadrettet. Vores konsulenter har lavet mange løsninger i både stat, regioner og kommuner.  Vi byder også hver eneste måned mange kursister velkomne fra det offentlige.

Passioneret og med solid erfaring og fagligstyrke

Du har en solid baggrund som fx Konsulent, Partner eller lign. stilling inden for ledelses- og organisationsudvikling og har med succes vist, at du formår at gennemføre ledelsesmæssig og organisatorisk udvikling i den offentlige sektor. Du kan levere på et højt fagligt niveau, samtidig med at du udvikler stærke og langvarige relationer til dine kunder og interessenter. Du er kommercielt tænkende og kan overføre dette til kundens virkelighed. Du lever og ånder for at være hos kunder hovedparten af tiden, og formår at bruge den styrke til at udvikle forretningen hos kunden. Din erhvervsmæssige erfaring er kombineret med en videregående uddannelse som eksempelvis cand.merc., cand. polit. eller tilsvarende. Som person er du engageret, udadvendt, resultatorienteret og har gennemslagskraft. Du arbejder selvstændigt med dine opgaver, og du motiveres af at gøre en forskel og af at udvikle organisationer og mennesker.

Stærk organisation i vækst, der skaber reel forandring på alle niveauer

Vi tilbyder dig en travl, udfordrende og udviklende hverdag i en virksomhed, hvor det faglige niveau og fællesskab er meget højt, og hvor der er fokus på kvalitet, resultat og ikke mindst vækst. Du vil få en kontinuerlig udvikling af dine faglige  kompetencer. Det sker i et inspirerende samarbejde med erfarne og kompetente kollegaer, et internationalt orienteret hus, et stort og stærkt netværk og ambitiøse og krævende kunder bestående af en lang række internationale koncerner, private virksomheder samt regioner, kommuner, styrelser og ministerier.

Lønpakken består af en attraktiv fast løn, samt bonus baseret på dine resultater.

Vi forventer kort fortalt at du:

  • Har relevant kandidatgrad
  • Har min. 5 års erfaring som konsulent, rådgiver og facilitator i den offentlige sektor
  • Har solid erfaring med ledelsesudvikling, forandringsledelse og organisationsudvikling
  • Er udadvendt, selvstændig, resultatorienteret og med høj energi
  • Har stærke sociale kompetencer og solid evne til at formidle
  • Har et stort netværk a. indenfor det offentlige.
  • Har lyst til og erfaring med fag- og personaleledelse

Fantastisk hvis, du også har erfaring med :

Digital ledelse, datadrevet ledelse og agile metoder.

Om Mannaz

Med fokus på mennesker leverer vi ydelser inden for to sammenhængende forretningsområder: Kurser og uddannelser samt Konsulentydelser. Ingen anden virksomhed benytter denne dobbelte tilgang.

Mannaz’ skandinaviske rødder og en global spændevidde ligger til grund for vores tilgang. Vi udvikler mennesker ved at opbygge, forstærke og have tillid til deres kompetencer gennem uddelegering.

De skandinaviske ledelsesprincipper er verden over blevet et kendetegn for progressiv ledelsestænkning. Denne ledelsestilgang er åben og samarbejdsvillig – det er nemlig gang på gang blevet påvist, at mennesker opnår mere, når de føler sig værdsat, engageret og motiveret.

Kontakt os:

Ansættelsesprocessen varetages i samarbejde med Brinch & Partners. Hvis du ønsker at vide mere om positionen og virksomheden, er du velkommen til at kontakte Partner Mia Svantemann Ramskov.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Ansøgninger vil blive behandlet løbende og naturligvis i fuld fortrolighed.

Mia Svantemann Ramskov

Partner
+45 2426 6670
ms@brinchpartners.dk