Til vores General Care team i Aarhus, der arbejder med salg til private virksomheder i Danmark, søger vi til en nyoprettet stilling en:

Account Manager

Relationssalg af medicoprodukter og forbrugsartikler

Motiveres du af at skabe relationer gennem salg, og have fokus på kundeservice, faglighed og resultatskabelse? Har du desuden lyst til at opdyrke salg til nye kunder i forskellige segmenter i hele landet? Så vil denne nyoprettede stilling hos OneMed lige være noget for dig.

Du vil, med reference til salgschefen for General Care, få selvstændigt ansvar for at udvikle salget af medicinske forbrugsartikler til en lang række virksomheder i Danmark – fra distributører til produktionsvirksomheder i flere forskellige brancher. Vi oplever stor efterspørgsel fra både nye og eksisterende kunder, og din opgave vil derfor indledningsvist være, at håndtere og strukturere salget i et tæt samarbejde med afdelingens salgssupporter samt de ansvarlige produktchefer. Du vil desuden skulle stå i spidsen for en løbende udvikling, og fastholde dine kundesegmenter gennem personlige besøg hos kunder i hele landet.

I hovedpunkter vil dine opgaver derfor være:

  • Udarbejdelse af tilbud og indgåelse af faste prisaftaler med eksisterende og nye kunder
  • Vurdering af kundepotentiale og udvikling af individuelle handlingsplaner for de enkelte kunder/segmenter
  • Tast af ordrer i ERP-system
  • Opfølgning på leads
  • Udarbejdelse af salgsmateriale – herunder produktdokumentation – i samarbejde med produktcheferne
  • Koordinering med andre salgsenheder omkring sortiment, kampagner og indsatser
  • Deltagelse i interne salgsmøder og messer

Du vil få et selvstændigt salgsbudget der matcher potentialet i markedet. Du vil blive målt på din evne til at udvikle salg og kunder på baggrund af ovenstående parametre.

Din profil

Du har mellem 5-10 års praktisk salgserfaring, som du kan have opnået i stillinger som ekstern eller intern sælger – og har gerne erfaring med relevante produkter eller kunder. Du er vant til at lave planer for afsætning til specifikke kunder og kundegrupper, og har erfaring med at udvikle prisstrategier. Du har en kommerciel uddannelse som f.eks. HA eller HD. Derudover har du en solid, konkret erfaring med salg og kundeudvikling, som vil gøre dig i stand til at lykkes i jobbet.

Som person er du kommercielt tænkende, og ved at din succes bunder i en struktureret tilgang til at skabe gode løsninger for dine kunder. Du er udadvendt, pålidelig og har en høj grad af troværdighed, som sætter dig i stand til at kommunikere med både professionelle indkøbere og de faktiske brugere af de produkter, du sælger. Det er vigtigt, at du er klar til selv at tage ansvar for og drive din indsats, og at du er vedholdende i forhold til at nå dine mål. Som en naturlig del af dette, arbejder du med CRM og er desuden en rutineret bruger af MS Office pakken, som du anvender til udarbejdelse af priskalkulationer og tilbud.

Hvorfor er jobbet attraktivt?

Du kommer til en nyoprettet stilling, så der vil være masser af muligheder for at skabe en succesfuld funktion i en virksomhed, der har gode produkter, dokumenterede processer og som giver rum til at arbejde med nye muligheder.  Samtidig vil du blive en del af et team i General Care, som selv er lykkedes med at skabe stor vækst gennem de sidste år. Du vil derfor få dygtige og entusiastiske kollegaer, som vil hjælpe dig med at nå dine mål.

Lønpakken vil indeholde en attraktiv fast løn, bonus, samt andre benefits der vil matche jobbet og dine kvalifikationer.

Ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen og OneMed A/S, er du velkommen til at kontakte partner Henrik Smit hos Brinch & Partners. Vi indkalder og afholder samtaler løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Vi ser derfor meget frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV snarest via “Søg” knappen. Så længe jobbet er slået op modtager vi ansøgninger. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Område: Jylland

Henrik Smit

Partner
+45 2215 2787
hs@brinchpartners.dk